Finančná správa rozšírila svoj chatbox, pomôže vám aj s preclievaním tovarov Ekonomika by SITA - 15. decembra 2020 Zdieľaj tento článok Facebook Twitter Whatsapp Skype Linkedin EmailFacebook Save15.12.2020 (Webnoviny.sk) – Finančná správa svoj automatizovaný chatbot s názvom Taxana rozšírila o colné záležitosti. Chatbox teraz dokáže pomôcť každému, kto potrebuje precliť tovar objednaný napríklad z e-shopu z tzv. tretích krajín. Chatbot finančnej správy vie klientov postupne previesť celým procesom preclievania a nevyhnutnými úkonmi s ním spojenými. V tlačovej správe o tom informovala hovorkyňa finančnej správy Martina Rybanská. Poradí aj pri colnom vyhlásení Taxana je po novom schopná zodpovedať, či ide o obchodný alebo neobchodný tovar. Klienti finančnej správy tak ľahšie zistia, do akej hodnoty nemusia za tovar platiť clo či daň z pridanej hodnoty. Chatbox vie poradiť aj pri colnom vyhlásení alebo dokáže identifikovať, či je potrebné clo aj zaplatiť. “Finančná správa aj týmto spôsobom myslí na svojich klientov. Uvedomuje si, že o niekoľko dní sa skončí prechodné obdobie po Brexite a Veľká Británia sa 1. januára 2021 stane tzv. treťou krajinou,” uviedla Rybanská. Musíme sa pripraviť na preclievanie Spojené kráľovstvo tak už nebude súčasťou vnútorného trhu a colnej únie. Podnikatelia aj občania sa musia pripraviť na preclievanie. Platí to pri obchodných transakciách, poštových zásielkach alebo bežnej turistike. Taxana je súčasťou finančnej správy už vyše dvoch rokov a je plnohodnotným komunikačným nástrojom. Chatbot slúži na zabezpečenie automatizovanej komunikácie medzi občanmi a finančnou správou, a to tak prostredníctvom portálu finančnej správy, ako aj na sociálnej sieti. Viac k témam: chatbox Taxana, cloZdroj: Webnoviny.sk – Finančná správa rozšírila svoj chatbox, pomôže vám aj s preclievaním tovarov © SITA Všetky práva vyhradené. Zdieľaj tento článok Facebook Twitter Whatsapp Skype Linkedin EmailFacebook Save