Ste tu
Home > PR > <i class="fa fa-camera" aria-hidden="true"></i> KAUFLAND UKONČIL MODERNIZÁCIU SVOJEJ PREDAJNE V TREBIŠOVE

KAUFLAND UKONČIL MODERNIZÁCIU SVOJEJ PREDAJNE V TREBIŠOVE

Trebišov │Obyvatelia mesta Trebišov sa môžu tešiť na inovovanú predajňu spoločnosti Kaufland v tom najmodernejšom šate. Na zákazníkov čaká hneď niekoľko pozitívnych zmien – voľnejší pohyb v predajni, urýchlenie nákupu vďaka samoobslužným pokladniam, ale aj viac priestoru na jeho samotnú realizáciu.


Spoločnosť Kaufland kladie veľký dôraz na ponuku vždy čerstvého a kvalitného sortimentu, ale aj na pozitívne emócie a pohodu pri jeho nákupe. Presne to predstavuje jeden z hnacích motorov pre inováciu štandardu aj v prípade predajne v Trebišove. „Pri modernizácii tejto predajne sme sa opäť zamerali napríklad na zriadenie oddelenia s tovarom na malý rýchly nákup, ale aj na zvýšenie voľnosti pohybu aplikáciou nového, prehľadnejšieho konceptu regálov a celkového usporiadania sortimentu. “Primárnym cieľom týchto inovácií je nielen zvýšenie komfortu pri nákupe, ale aj samotná kultúra predaja,“ uviedla na margo inovácií Lucia Langová, vedúca oddelenia firemnej komunikácie spoločnosti Kaufland Slovenská republika v.o.s.


Pohodlnosť a rýchlosť nákupu podporuje viacero pozitívnych inovácií. Rýchlosti nákupu pomôže napríklad odstránenie stredovej regálovej steny, vďaka ktorej sa môže zákazník pohybovať krížom cez celú predajňu, ale aj medzi jej jednotlivými oddeleniami. Tie sú po novom označené farebne a viditeľnými 3D nápismi, ktoré každému zákazníkovi značne uľahčia orientáciu po predajni. Zmenou prešiel aj samotný vstup do predajne, ktorý sa spoločnosť rozhodla rozšíriť tak, že zákazník sa hneď po príchode ocitne v oddelení ovocia a zeleniny. Pekáreň sa nachádza hneď za ním a mrazený tovar je umiestnený priamo pri pokladniach preto, aby vydržal zmrazený čo najdlhšie. Nákup sa tak stáva nielen jednoduchším, intuitívnejším, ale aj otázkou minúty.

Viaceré komplexné zmeny v predajni sa tak postarajú o uľahčenie nákupu všetkých zákazníkov. Tí sa môžu tešiť okrem už spomínaných inovácií aj z nových samoobslužných pokladní či nového dizajnu informačného pultu, ktorý sa už nachádza medzi pokladňami.

Zákazníkom je k dispozícii predajná plocha o rozlohe zhruba 3 060 m2. Areál predajne sa rozprestiera na pozemku s celkovou rozlohou 17 428 m2, zastavaná plocha z toho predstavuje 4 620,46 m2.


   


Spoločnosť Kaufland

Spoločnosť  Kaufland patrí k lídrom medzi obchodnými reťazcami a v súčasnosti prevádzkuje viac ako 1230 samoobslužných obchodných domov v Nemecku, Českej republike, Poľsku, Chorvátsku, Rumunsku, Bulharsku a na Slovensku. Prvý obchodný dom otvoril Kaufland v roku 2000 v Poprade a doteraz otvoril na území Slovenska spolu 63 prevádzok.

Obchodné domy  Kaufland ponúkajú rôznorodý sortiment a atraktívne privátne značky. To, že Kaufland patrí medzi top značky na slovenskom trhu dokazujú aj ocenenia Najzamestnávateľ roka v kategórii obchod a služby (2016), Slovak Superbrands Award (2015, 2016, 2017), Najdôveryhodnejšia značka (2016) a Zodpovedný predajca (2016). V rámci spoločenskej zodpovednosti je okrem iných aj dlhoročným partnerom Slovenského Červeného kríža. Dôležitým faktorom je aj ochrana životného prostredia a rôzne ekologické projekty, ktoré firma realizuje. Viac informácií na: www.kaufland.sk.


Dr. MartinCooper
Regionálny spravodajský portál TvojTrebišov.sk vznikol 1. februára 2015 ako projekt viacerých študentov, ktorí mali chuť priniesť do trebišovských vôd niečo nové a písať zaujímavé články o svojom meste a jeho širokom okolí. Nájdeš na ňom aktuálne informácie z oblasti krimi, športu, kultúry, fotoreportáží, rozhovorov, či rôzne rubriky a články s pridanou hodnotou.
Top